نوین گستر
به وبلاگ نوین گستر خوش آمدید!

 

زیبا ساختن ابروان میتواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند.اقراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو میتواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد.


با دیدن این تصاویر علاوه بر آشنا شدن با انواع مدلهای ابرو  می توانید مدل ابرویتان را نیز بر  اساس ترکیب صورت وبرحسب نوع  و طرح اصلی ابرو انتخاب کنید.


تصاویری از جدید ترین مدل ابرو

 

تصاویری از جدید ترین مدل ابرو

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

 

 راز زیبایی که هالیوودی ها دوست ندارند.

 

4راز زیبایی که هالیوودی ها دوست ندارند دیگران آنها را بدانند!

 

ستاره هالیوودی ها معمولا شیوه هایی برای زیبا شدن دارند که به هرکسی نمی گویند؛ غیر از عمل بینی و بوتاکس کارهایی می کنند که دوست ندارند دیگران از آنها با خبر باشند! متوجه شده اید که " اوا مندس" همیشه جذاب به نظر می رسد؟ما به این موضوع شک کردیم و تحقیقاتی انجام دادیم ، متوجه شدیم آنها رازهای پنهانی دارند.

 

1- خط چشم سفید

 

این وسیله آرایشی بین سوپرمدل ها بیشتر رایج است. " خط چشم سفید چشم ها را بازتر و گشوده تر نشان می دهد ، باعث می شود چشمان شما درخشندگی و روشنی خاصی پیدا کنند".حالا برای اینکه مانند روح به نظر نرسید گوشه چشم ها را خط چشم مشکی بکشید و قسمت داخلی چشم، را خط چشم سفید بکشید.

 

2-لباس های ساتن

 

متخصص زیبایی ما می گوید:" من همیشه به مشتریانم می گویم ، کتان سن شما را بالا می برد!" آنچه که ستاره های هالیوودی ها می دانند این است که لباس های ساتن و لطیف آنها را جذاب تر و باریک تر از آنچه هستند نشان می دهد ، اگر بتوانید کوسن ها و وسایل دیگر پارچه ای را که با آن سرو کار دارید را نیز هم از جنس ساتن انتخاب کنید بهتر است. شاید به نظر بی ربط باشد ، اما متکاهای ساتن برای موهای شما بهتر است. درست است اینها همه هزینه بر است ، اما خوب ، هالیوودی ها به اندازه کافی پول دارند !

 

3- آب میوه "قره قات"

 

اکثر ستاره ها و خواننده ها برای درخشندگی ، استحکام موها و دوام رنگ آنها از این آب میوه استفاده می کنند.

 

4- سفید کردن دندان ها

 

اکثر بازیگران و خواننده ها دندان های خود را سفید می کنند. این کار به آنها زیبایی خاصی می بخشد. البته این کار عوارضی هم دارد که آنها معمولا عوارض آن را به جان می خرند تا زیباتر باشند.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

خودتان برق لب شکلاتی درست کنید

 

لب‌ها از ماهیچه‌های دور دهان با یک قشر نازک چربی و یک لایه پوستی خارجی تشکیل شده‌اند. رنگ سرخ لب‌ها به دلیل مویرگ‌های خونی بی‌شماری است که زیر پوست جریان دارند و حساسیت آنها مربوط به پایانه‌های پرتعداد عصبی است.

 

برای مراقبت و حفظ زیبایی لب‌ها، برق لبتان را خودتان درست کنید.

 

مواد لازم:

 

یک قاشق چایخوری کره کاکائو

یک قاشق چایخوری روغن نارگیل

یک قاشق چایخوری روغن ویتامین E

چهار قاشق چایخوری کاکائوی رنده شده

 

طرز تهیه:

 

کره کاکائو، روغن نارگیل و ویتامین E را در یک ماهیتابه گرم کنید. کاکائوی رنده شده را به آن افزوده و هم بزنید تا کاملا آب شود. بگذارید کرمی که درست کرده‌اید کاملا خنک شود سپس روی لب‌ها بمالید.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

اینطور رژگونه بزنید تا گونه ها برجسته تر دیده شوند

 

برای من که صورتم گرد است اما هیچ برجستگی گونه ای ندارم هنگام آرایش چطور رژ گونه بزنم تا کمی گونه هایم برجسته دیده شوند؟

 

چه صورتهای استخوانی و لاغر و چه صورتهای گرد و تختی که برجستگی گونه ندارند و صاف و یکدستند این روش می تواند در نشان دادن گونه ای زیبا به آنها کمک کند به این ترتیب که :

 

پس از زدن کرمهایی که باید استفاده کنید از ضد آفتاب تا کرم پودر های مورد مصرفتان برای صاف و یکدست شدن و زیبا سازی پوست، از دو رنگ رژ گونه ی نزدیک به هم استفاده کرده ابتدا کمرنگ آن را با برس گرد و نرم رژ گونه درست از کنار بینی شروع کنید و تا کنار گوش ادامه دهید و این کار را برای هر دوطرف کامل و مساوی انجام داده، سپس از رژ گونه ی پر رنگتر استفاده کرده این بار برس را از کنار بینی بزنید اما به حالت هفت گرد و به شکل گونه تا روی گونه ها بیشتر ادامه ندهید و با حرکت رفت و برگشت به آن خوب شکل دهید.

 

با این روش شما با یک میکاپ ساده برای خودتان گونه ساخته اید و اگر هنگام انجام این کارکمی حالت لبخند و خنده نیز به چهره بدهید کار برای شما راحتتر خواهد بود چرا که محل دقیق گونه بر روی چهره ی شما مشخص خواهد شد و این منطقه بر روی صورت همان جاییست که باید از رژ گونه ی پر رنگتر استفاده شود.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 از بین بردن موهای زیر پوستی

 

اسیدهای میوه در از بین برن موهای زیر پوستی موثرند.یک متخصص پوست و مو گفت:« موهای زیرپوستی ناشی از اصلاح غلط مو است و اصلاح روش موزدایی و استفاده از لایه بردارهایی نظیر آلفا هیدروکسی اسیدها، بتاهیدروکسی اسیدها و پلی هیدروکسی اسیدها در از بین بردن موهای زیرپوستی موثر است.»

 

« موهای زیرپوستی ناشی از اصلاح غلط مو است و افرادی که برخلاف جهت رویش مو، اصلاح می‌کنند بیشتر دچار موهای زیرپوستی می‌شوند و البته روش اصلاح مو از فردی به فرد دیگر متفاوت است و ممکن است برخی با این روش اصلاح خلاف جهت رویش مو دچار موهای زیرپوستی نشوند اما اکثر موارد با این روش اصلاح به این مشکل دچار می‌شوند.»

 

«افراد برای اینکه دچار موهای زیرپوستی نشوند از اصلاح مو خلاف جهت رویش مو پرهیز کنند و برای موزدایی از محلول های شیمیایی و کرم های موبر به شرط عدم حساسیت استفاده کنند.»

 

این متخصص پوست و مو افزود:«اصلاح روش موزدایی و استفاده از محلول اسید استیل سالیسیلیک به صورت دو بار در روز و به مدت یک هفته و یا استفاده از لایه بردارهایی نظیر آلفا هیدروکسی اسیدها، بتاهیدروکسی اسیدها و پلی هیدروکسی اسیدها که همگی انواع مصنوعی اسیدهای مشتق از میوه‌های قنددار هستند باعث می‌شوند لایه فوقانی و مرده پوست برداشته شود، در از بین بردن موهای زیرپوستی موثر است.»

 

وی خاطر نشان کرد:« استفاده از این اسیدها بسته به نوع پوست است و بایستی با درصد خاص و به تعداد دفعات مناسب استفاده شود چرا که درصد بالا و نامناسب و یا استفاده به دفعات مکرر موجب التهاب پوست می شود.»




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

به همین راحتی صورتتان را خودتان بند بیندازید

 

شاید خیلی وقتها برای یک اصلاح ساده صورت مجبور شوید مدت زمان طولانی را در سالنهای آرایش که البته اگر خودتان یاد بگیرید کمتر وقت شما را بگیرد اختصاص دهید، با سه روش ساده که در اینجا به شما ارائه می شود می توانید خودتان به راحتی این کار را در منزل انجام دهید...

 

چیزهایی که لازم دارید یک دوک نخ مخصوص اصلاح، مقداری الکل، پنبه ی تمیز و یک هد بند یا تل پهن جهت جمع شدن کامل موها در اطراف صورت می باشد.

 

بهتر آن است برای شروع تمرین و یادگیری ابتدا این کار را روی پاها انجام دهید.


روش اول: راحت ترین راه این است که 50-60 سانت از نخ اصلاح را جدا کرده و آن را با پنبه ای که به الکل آغشته شده ضد عفونی کنید و انتهای نخ را به هم گره دهید تا یک خط بسته درست شود سپس با انگشتان شصت و نشانه ی هر دودست با این نخ بسته یک مستطیل درست کنید و همچنان که انگشتان دو دست در دو عرض مستطیل قرار دارند نخ را بپیچانید به طوریکه ضربدری در وسط ایجاد شود، با این کار شما یک پروانه درست کرده اید آن را روی پوست قرار دهید و با باز و بسته شدن خود را اصلاح کنید .

 

شاید در ابتدای کار کمی برایتان سخت به نظر آید اما با تمرین بسیار آسان و راحت خواهد شد.


روش دوم:یک سر بند ضد عفونی شده را به پایه ی میزی که روی آن آینه تان قرار گرفته ببندید و انتهای سر دیگر نخ در دست چپ، تقریبا میانه ی این نخ کشیده شده را با دست راست که به حالت باز است و حتما در آرایشگاهها دیده اید بپیچانید تا یک مثلث دزست شود حال به آرامی آن را با کشیدن نخ دست چپ و باز و بسته شدن مثلث روی صورت بازی دهید تا موها بین پیچش نخ گیر کرده و از ریشه خارج شوند.


روش سوم: بنشینید و پاها را دراز کنید، یکسر نخ را به شصت پا گره زده و بقیه را در حالی که قسمت انتهایی آن در دست چپ و قسمت میانی با دست راست مثلثی شکل شده روی صورت بلغزانید تا موهای صورت آرام آرام گرفته شوند.


نکته :تنها کافیست روش صحیح گرفتن نخ در دستانتان را که می توانید با دقت از افرادی که این کار را انجام میدهندیاد بگیرید،سپس می توانید اینکار را با دو روش آخر انجام دهید اما توصیه ی ما یادگیری روش اول است که بسیار برای شما آسان و راحتتر خواهد بود.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

خط چشم  آرايش روزرا بيشتر جلوه می کند

 

خط چشم زيبايي چشمان را چندين برابر ميکند و مژه ها ضحيمتر به نظر مي آيند. خط چشم به رنگهاي مشکي و قهوه اي تيره در دسترس است.موقع کشيدن خط چشم، پلک بالا بايد کاملا خشک و بدون چربي باشد.

 

پلک چشم را با يک يا دو انگشت نگه ميداريم و خط باريکي بالاي چشم، از گوشه داخلي چشم و تا حد امکان نزديک به چشم ميکشيم. سپس از دو سوم خط ، آن را کمي به طرف بالا ميکشيم. براي زير چشم، خط بسيار باريکي از گوشه داخلي چشم شروع کرده و به طرف خارج ميرويم. دو خط در گوشه چشم نبايد به هم بچسبند. يک فاصله کوچک بين دو خط در گوشه خارجي چشم آن را درشت تر نشان ميدهد.

 

براي نشان دادن چشم به حالت طبيعي، همان خط چشم باريک بالاي چشم کافي است و نيازي نيست زير چشم را نيز خط بکشيد.

 

خانمهايي که ميخواهند آرايش روزشان کمي بيشتر جلوه کند، در گوشه خارجي، خط چشم را به طرف بالا و بيرون و کمي پهنتر از گوشه داخلي چشم ميکشند.

 

براي آرايش شب خط چشم را از گوشه داخلي شروع و از وسط مردمک چشم به طرف گوشه خارجي چشم پهنتر و سپس در انتها آن را بسيار باريک تمام ميکنيم. خط ديگري زير چشم ميکشيم و بين دو خط در گوشه خارجي چشم فاصله ميگذاريم که چشم را شفافتر و بزرگتر نشان دهد.

 

چشمهاي بادامي را معمولا با خط بسيار پهن در گوشه خارجي چشم در بالا و خط ديگري در پايين که دو گوشه به هم چسبيده باشند ميتوانيم گرد نشان دهيم و با سايه ، گوشه چشم را بالاتر ميبريم که بسيار زيبا و جذاب جلوه کند

 

در طول روز بجاي خط چشم مشكي رنگ طوسي پررنگ يا قهوه اي استفاده كنيد. و روي انرا با سايه چشم هم رنگ بكشيد تا بيشتر روي چشم بماند.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

پوست تان را خانه تکانی کنید

 

● رنگ پوست تان را روشن کنید

 

۲ سفیده تخم مرغ را با آب یک لیموترش تازه مخلوط کنید. سپس این مخلوط را به خوبی بزنید تا کاملا حالت کرمی شکل پیدا کند. قبل از این که شب به تخت خواب بروید، این کرم را به صورت تان بمالید. زمانی که از این کرم استفاده می کنید باید حتما هنگام روز کرم ضدآفتاب بزنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

طريقه استفاده از ميوه‌ها براي پوست

 

ماسك ميوه را بايد بعد از اينكه پوست صورت را از مواد آلوده و چربي‌ها و سلول‌هاي مرده پاك كرديد استفاده كنيد. البته يادتان هم باشد كه پس از انجام بخور، آن هم فقط با آب، ماسك‌ها تاثير بهتري دارند. برای گرفتن راهنمایی و آموزش استفاده از انواع ماسک میوه ها این مطلب را بخوانید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

جراحی زیبایی

 

یک متخصص گوش و حلق و بینی در مورد تاثیر جراحی زیبایی بر آبریزش بینی گفت: در برخی مواقع که آبریزش و آلرژی شدید است و تا حدی منجر به عطسه‌های مکرر، گرفتگی شدید بینی یا خارش زیاد می‌شود افراد نباید بینی خود را جراحی کنند.

 

 افرادی که آلرژی‌ خاص یا آبریزش مداوم از بینی دارند آیا امکان جراحی پلاستیک دارند ؟ در برخی مواقع آبریزش و آلرژی شدید است و تا حدی منجر به عطسه‌های مکرر، گرفتگی شدید بینی یا خارش زیاد می‌شود ولی در مواقعی این حالت کمتر است.

 

در مواقعی این حالت کمتر است که می‌توان در آن زمان جراحی را انجام داد یا با مصرف کردن دارو میزان آبریزش و گرفتگی را کم و سپس به جراحی اقدام کرد.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پاسخ به اینکه گفته می‌شود افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام می‌دهند تا آخر به طور کامل نمی‌توانند بینی خود را تمیز کرده یا با دستمال نوک بینی را بگیرند، تصریح کرد: این مسئله در ابتدای جراحی صحت دارد. ممکن است فرد یک مقدار آبریزش بینی و گرفتگی داشته باشد که نباید به بینی خود دست بزند و تا یک ماه پس از جراحی تحمل کند. حتی ممکن است در برخی افراد تا 4، 5 ماه ادامه یابد ولی بعد از این مدت بعید است که این روند ادامه یابد.

 

البته ممکن است در موارد نادر با تغییر در اعصاب بینی اشکالاتی در بینی پس از جراحی ایجاد شود که ماندگار باشد ولی در حالت نرمال اگر عمل به خوبی انجام شود این اتفاق خیلی نادر رخ می‌دهد.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا


 

 

جراحی زیبایی,زیبایی,زیبایی صورت

 

جراحی های زیبایی درتمام موارد بی فایده تلقی نمی شوند، گاه لازم است با ایجاد کمی تغییر دریکی از اجزای صورت که نافرم بودن آن اعتماد به نفس مان را گرفته مجدد حس اعتمادبه نفس را به وجود خود بازگردانیم. زیرا اعتمادبه نفس نداشتن عوارض نامطلوبی برسلامت روان و روابط اجتماعی فرد به جای می گذارد که این عوارض از عوارض انجام جراحی های زیبایی بیشتر ایجاد خطر می کنند. جراحی های زیبایی تنها زمانی بی فایده تلقی می شوند که فرد بدون هیچ مشکلی و با وجود برخورداری از صورتی مناسب و ایده آل تنها به سبب وسواس فکری متقاضی آن هاست.



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

 

انتخاب ذرنگ مناسب برای آرایش پوست

 

قبل از شروع به آموختن آرایش صحیح لازم است کمی درباره رنگ و انتخاب رنگ مناسب برای پوست اطلاعاتی داشته باشیم. معمولا رنگ پوست را در آرایش به رنگهای روشن، پریده، متوسط و تیره طبقه بندی میکنیم و با توجه به آن رنگهای مناسب را برای آرایش در نظر میگیریم، البته با در نظر گرفتن هماهنگی با رنگ چشم و مو.


رنگ پوست معمولا به رنگهای زیر طبقه بندی میشود:

 

۱ - پوست سفید: پوستی است بدون ماده رنگی. این نوع پوست بسیار سفید و شیری رنگ است و رگهای زیر آن قابل رویت هستند. موها سفید و بیرنگ هستند و عنبیه چشم معمولا صورتی یا آبی و حدقه چشم قرمز پررنگ است که البته این نوع پوست بسیار نادر است.

 

۲ - پوست روشن: پوستی است که کمی صورتی به نظر میرسد. اشخاص صاحب این نوع پوست معمولا بلند قد با موهای بلند هستند و بیشتر در کشورهای شمال غربی اروپا زندگی میکنند.

 

۳ - پوست طلایی: این نوع پوستها اگز روشن باشندزرد و اگر کمی تیره باشند، ته رنگ طلایی دارند. دارنده این نوع پوستها را معمولا زردپوست میخوانیم که این امر همیشه درست نیست. بیشتر مردم پوست زرد با ته رنگ طلایی دارند.

 

۴ - پوست خرمایی (گندمی): گاهی افرادی را میبینیم که میتوانیم بگوییم رنگ پوستشان خرمایی است. این پوست میتواند قهوه ای روشن یا تیره باشد با ته رنگ زرد یا قرمز.

 

۵ - پوست آبنوسی: آبنوس نام چوبی است که تقریبا سیاه استولی نه خیلی سیاه. انواع پوتهای بسیار تیره مثلا زیتونی تیره، زرد و قهوه ای را در این رده قرار میدهیم.

 

۶ - پوست زیتونی: این رنگ پوست را بیشتر شبیه رنگ زیتون میدانند و معمولا رنگی است زرد مایل به سبز با ترکیبی از قهوه ای و افرادی با رنگ پوست معمولا موهای تیره دارند. با توجه به رنگ پوستهای مختلف باید کمی هم ترکیب رنگ را بدانیم تا انتخاب رنگ مواد آرایش برایمان ساده تر باشد.

 




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

چگونگی کباب کردن سبزیجات

سبزيجات کباب شده مي‏ توانند همراه با غذا‏هاي کبابي ديگر و يا ساير سبزيجات سرو شوند.

دستورالعمل زير شما را با چگونگي استفاده از اين گونه سبزيجات آشنا مي ‏کند:

1- ابتدا سبزيجاتي را انتخاب کنيد که به خوبي بتوان آن ها را کباب کرد. مانند: فلفل، بادمجان، گوجه ‏فرنگي، ذرت با چوب، قارچ‏، کدو و سيب‏ زميني.

2- سبزيجات را پاک کرده،سر و ته آن ها را بگيريد و سپس بشوييد. هر کدام از آنها را نصف کنيد يا به قسمت‏هايي که بتوانيد آن ها را سر سيخ بزنيد، برش دهيد.

3- قبل از کباب کردن سيب‏ زميني، آن را نيم‏ پز کرده و کمي به روغن آغشته کنيد. کاکل‏هاي ذرت را جدا کرده، برگ هاي آن را نگه داريد و آن را حدود يک ساعت قبل از کباب کردن در آب خيس کنيد.

4- قبل از کباب کردن، سبزيجات را حدود 15 دقيقه در مخوط آبليمو، روغن و نمک بخوابانيد (سس مخصوص سبزيجات )،تا ترد و مزه دار شوند.

اگر نمي‏ خواهيد آن ها را در فويل بگذاريد يا روي سبد کباب کنيد، با يک برس مخصوص کمي روغن روي آن ها بماليد.

5- روي زغال يا گاز، آتش ملايمي آماده کنيد.

6- سبزيجات را به سه طريق مي توانيد روي آتش بگذاريد:

- مستقيماً با سيخ

- داخل فويل

- سبد مخصوص سبزيجات.

ابتدا پخت را با سبزيجاتي شروع کنيد که زمان طولاني ‏تري براي پخت لازم دارند مثل سبزيجات فشرده ‏اي چون سيب ‏زميني يا فلفل‏ها و سپس آن هايي را که آبدار هستند بپزيد مثل گوجه ‏فرنگي.

7- سبزيجات را دائم بچرخانيد و روي آن ها را با کمک قلمو با سس‏ تان بکشيد.

8- سبزيجات وقتي کاملا پخته هستند که به راحتي يک چنگال داخل آن ها فرو برود.

تهيه سس مخصوص سبزيجات
سس‏ مخصوص سبزيجات را مي‏ توانيد روز قبل درست کنيد و آن را در ظرف در بسته در يخچال نگهداري کنيد.

پايه ي اين سس‏ها شامل: دو قسمت روغن زيتون، يک قسمت آب ليمو ترش و يک عدد سير پوست کنده و له شده است.

به اين سس مي ‏توانيد سبزيجات معطر تازه مانند رزماري يا اکليل کوهي، آويشن و مرزنجوش اضافه کنيد. يا آنها را با روغن ‏هاي مختلفي مانند روغن کنجد يا روغن گردو و يا سرکه‏ هاي مختلف(مانند سرکه سيب، سرکه انگور، سرکه بالزاميک) آغشته کنيد.

از کره نيز براي طعم دار کردن سبزيجات مي ‏توان استفاده کرد، کره‏ هاي آغشته‏ به فلفل، سبزيجات معطر و غيره.

بيشتر سبزيجات سريع مي ‏پزند. بنابراين هنگام پخت درست نيست که آنها را بدون حضور خودمان روي کباب ‏پز قرار دهيم.

 




تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:سبزیجات , کباب , کباب کردن سبزیجات ,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 
 
تیرامیسو
 
 
 

می توانید در میان بیسکویت ها از لایه های باریک موز هم استفاده کنید
زمان کل: ۳۵ دقیقه

مواد لازم:
• ۴ عدد تخم مرغ تازه و با کیفیت زرده را از سفیده جدا کنید
• ۴ قاشق غذاخوری شکر

.........................



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

 

دستور پخت کباب ترکی خانگی

 

 

 

 

مواد لازم:
مغز ران گوساله= 500 گرم
روغن مايع= 5 قاشق غذاخوري
پودر سير= 1 قاشق چايخوري
نمك و فلفل سياه= به مقدار لازم

.......................

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:کباب , کباب ترکی , طرز تهیه کباب ترکی خانگی ,,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

 



















  دنیا رکوردها و رکورد شکنی هر روز شاهد رکوردهای جالبی است. یکی از جدیدترین رکوردهای ثبت شده در مربوط به
بلندترین شاخ گاو در جهان است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک گاو ۷ ساله در استرالیا دارای شاخ هایی به طول ۲۲۷ سانتی متری است و به نظر می رسد که این شاخ ها هر روز در حال رشد هستند. صاحب یک پارک طبیعی که این گاو در آن زندگی می کند از ۱۴ سال پیش به این کار روی آورده است و از ۳ سال پیش پارک خود را برای جذب توریست به روی عموم بازگشایی کرده است.

این مرد که به همراه همسرش این پارک را اداره می کند در این باره این گونه توضیح می دهد: گاو ما بسیار سالم و شاد است. او تازه ۷ ساله است و می تواند تا پس از ۲۰ سالگی نیز زندگی کند. ما تغذیه یا مراقبت خاصی از او نکردیم، او آزاد است که در این محیط باز گردش کند و حتی با کانگوروها بازی کند.

 

 




تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:شاخ رکورد شکن , شاخ گاو , گاو , ,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 یک دختر ۱۵ ساله ساکن شمال شرق انگلستان طی دوماه تن فروشی در آخر هفته ها که دور از چشم خانواده انجام می داد ، توانست ۱۴۰۰۰ پوند ( بیش از بیست میلیون تومان ) پول بدست آورد.
ماجرای شغل آخر هفته این دختر دانش آموز وقتی افشا شد که معلمش در کیف او ..... و مشخصات بنگاه مرتبط را کشف کرد. به نظر می رسد او در هر آخر هفته درآمدی نزدیک به ۱۷۰۰ پوند داشته است. این دختر دانش آموز با هیچ مجازاتی مواجه نخواهد شد زیرا علاوه بر آنکه به سن قانونی نرسیده است ، قانون انگلیس در مورد افرادی که دست به تن فروشی می زنند سکوت کرده و فقط در مورد مشتریان مجازات تعیین کرده است.

 

 




تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:دختر تن فروش , دختر 14000پوندی 15ساله,,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

 

یک عروس و داماد که برای رسیدن به جشن عروسیشان در ترافیک سنگین بزرگراه رسالت (شرق به غرب) گیر افتادند، با رها کردن خودروی خود تصمیم گرفتند برای رسیدن به مراسم، بقیه مسیر را با مترو طی کنند.

خبرنگار «آتی» که به طور اتفاقی به این زوج جوان برخورد، ماجرا را از آقای داماد جویا شد. وی گفت: ترافیک بزرگراه آنقدر سنگین بود که ما دوازده شب هم به مراسم که در هتل المپیک هم بود نمی رسیدیم. به ناچار ماشین را نزدیک ایستگاه مصلی رها کرده و وارد مترو شدیم. آنقدر با حراست مترو گفتگو کردیم تا بالاخره راضی شد ما را راه بدهد. حالا هم اینجا هستیم.

عروس خانم ۲۹ ساله که بسیار مضطرب بود توان گفتگو نداشت. داماد ۳۰ ساله با تمام قوا مواظب بود کسی از آنها عکس و فیلم نگیرد. آقای داماد فقط اجازه گرفتن عکسی این چنینی را به خبرنگار  داد!

 




تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:ترافیک , عروس و داماد در مترو,,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

عجب هلیکوپتر قشنگی داره احمدی نژاد/عکس
 
 




تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:هلی کوپتر , احمدی نژاد,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

بازیگر هری پاتر نمی‌داند با پولهایش چه کار کند؟!

پول زياد براي اين بازيگر دردسر ساز شده ..!!
من واقعا"چیزی پیدا نمی کنم که بتوانم پولهایم را برای خرید آن هدر بدهم. شماباید از روپرت گرینت سئوال کنید که با پولهایش چه می کند زیرا او همه پولهایش را صرف خریدن.....
                                                         
این بازیگر ۲۲ ساله حدود ۱۰ سال نقش یک جادوگر نوجوان را بازی کرد و از این راه درآمد بسیار زیادی کسب کرد اما ظاهرا" نمی داند با این پولها چه کار کند و به همین دلیل تلاش می کند راهی برای خرج کردن پولهایش بیابد.

دانیل رادکلیف می گوید: "من واقعا"چیزی پیدا نمی کنم که بتوانم پولهایم را برای خرید آن هدر بدهم. شماباید از روپرت گرینت سئوال کنید که با پولهایش چه می کند زیرا او همه پولهایش را صرف خریدن چیزهایی می کند که همه ما وقتی ۵ ساله بودیم آرزو داشتیم بخریم."

روپرت یک ون بستنی فروشی، خوک، شتر بی کوهان و طاووس خریده است. او آرزوهای دوران کودکی اش را کاملا" برآورده کرده است . من واقعا" هیچ اتاق و فضای خالی برای شتر بی کوهان ندارم."




تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:هری پاتر , پول زیادی هری , هری پاتر,,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

وی تصاویری نامناسب از خودش با قیافه‌های مختلف به عنوان فردی شوخ طبع، یک زن روشنفکرماب، یک فرد بیگناه و به عنوان یک زن فاسد ترسیم کرده است.

 

 یک زن ایرانی بیست و یک ساله به نام “ت. ا” که در سال ۲۰۰۸برای تحصیل در رشته نقاشی در دانشگاه ترنت در ناتینگهام وارد انگلیس شد، با الهام گرفتن از آثار سیندی شرمان تصاویری از خودش با قیافه های مختلف به عنوان یک فرد شوخ طبع، به عنوان یک زن روشنفکرماب، به عنوان یک فرد بیگناه و به عنوان یک زن فاسد ترسیم کرده است.

وی که یک فعال فمنیست و عکاس است می‌گوید با این کار می‌خواهد زنان ایرانی متفاوتی را که در درون خودش کشف می کند، بازنمایی کند! تغییر قیافه چیزی است که ایرانیان با آن بزرگ می شوند و مهمترین بخش زندگی او است.

همچنین بعضی عکس‌های او عریان است که در ایران تصاویر غیراخلاقی و غیرقانونی خوانده می شوند. پلیس امنیتی ایران با مطلع شدن از آن جریان به خانه پدرش رفتند و عکس‌ها را بردند. در ضمن یک فعال فمنیست که اثار این زن را جمع کرده بود، دستگیر شده است.

از “ت.ا” سوال می‌شود که فکر می‌کند اگر به کشورش بازگردد دستگیر می‌شود؟ او پاسخ داد:” نه، فکر کنم اعدام خواهم شد.”

وی می گوید تصور نمی کرد روزی نتواند به ایران بازگردد. به همین علت او به دولت انگلیس درخواست پناهندگی داده است




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

فيلم جديد گلزار و حيايي و..

 

عکسهای جدید سریال ساخت ایران

 

تصویربرداری سریال ساخت ایران با حضور محمدرضا گلزار و امین حیایی در پاریس ادامه دارد.
در سریال پرستاره ساخت ایران بازیگرانی همچون:امین حیایی,محمدرضا گلزار,بهاره رهنما,بهنام تشکر,گوهر خیر اندیش و...به ایفای نقش می پردازند.
فصل اول سریال طنز ساخت ایران اواسط اسفند وارد بازار خواهد شد.

محمد رضا گلزار و امین حیایی در سریال ساخت ایران

فيلم جديد گلزار و حيايي و..

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

سریال های ترکیه اي با استقبال بالا!!!

فروش سریال های ترکیه به کشورهای خارجی ادامه دارد.

 

 

 

 

 

سریال های ساخت ترکیه در کشورهای خارجی با استقبال گرمی مواجه می شوند.

بنا به گزارش وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه، بین سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ به ۷۶ کشور مختلف در مجموع ۳۵ هزار و ۶۷۵ ساعت سریال فروخته شده است.

این سریال ها در راس به کشورهای خاورمیانه، جمهوری های ترک و کشورهای منطقه بالکان فروخته شده اند.

بدین ترتیب شمار گردشگرانی که هر ساله از این کشورها به ترکیه سفر می کنند، افزایشی به میزان ۱۲ درصد داشته است.

 

 

 

 

 

در بین سریال های ساخت ترکیه که در کشورهای خارجی با استقبال زیادی روبرو شده است، کورتلار وادیسی، دلی یورک ،گوموش ،یاپراک دوکومو ،عشق ممنوع ، آجی حیات ، آسمالی کوناک، ساکاریا فرات و تک ترکیه قرار دارد.

این سریالها علاوه بر کشورهای خاورمیانه، جمهوری های ترک و منطقه بالکان، در نیجریه، ویتنام، ساحل عاج، سنگال، سومالی و سنگاپور نیز با رغبت زیادی تماشا می شوند.

در یونان سریال های ترک به زبان اصلی و با زیرنویس یونانی پخش می شوند.

از هر دو یونانی یک نفر سریال های ساخت ترکیه را تماشا می کنند. و شمار کلاس های زبان ترکی در یونان نیز از یک به ده افزایش یافت.

به عنوان آخرین اقدام نیز سریال پرطرفدار محتشم یوزییل که در ترکیه نیز دوستداران زیادی دارد، به کشور روسیه فروخته شده که به زبان روسی ترجمه شده و مورد استقبال مردم این کشور قرار گرفت.

 

 




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

انتشار عکس نیمه برهنه "گلشیفته فراهانی" مرگ نجابت ! + عکس

انتشار عکس نیمه برهنه "گلشیفته فراهانی" در فیس‌بوک و پس از آن دیگر سایت‌های اینترنتی واکنش بسیاری از سینما دوستان را برانگیخت که چرا بازیگری که یک روز با بازی در نقش مادری فداکار در فیلم «میم‌ مثل مادر» خوش درخشیده بود، با پناه بردن به سینمای غرب امروز افتخارش این است تا به حراج گذاشتن نجابتش، عکسش بر جلد یک مجله فرانسوی منتشر شده است.
آنچه که در ابتدا به نظر می‌رسید که توطئه‌ای است برای هرچه بدنام‌تر شدن این بازیگر فراری، در کمال تاسف اولین بار توسط خود او با افتخار در صفحه فیس‌بوکش منتشر شده است.
گلشیفته که روزی در عرصه سینمای ایران اسلامی فعال بود، پیش از این نیز برای بازی کردن در یک فیلم درجه ۳ یا ۴ غربی، تن به بازی در صحنه‌های غیراخلاقی داده بود، امروز با اینکارش بر آن ذره محبوبیت جا مانده در دل طرفدارانش به حرمت نقش‌هایی که در ایران آفریده بود، پشت پا زد.
گویا این عکس از فیلم کوتاهی به نام مکاشفه‌ها برداشته شده که بازتابی از تنش و ناراحتی غرب از انقلاب‌های عربی و بیداری اسلامی است.
در فیلم کوتاه «مکاشفه‌ها» تعدادی بازیگر زن و مرد از جمله "
فراهانی" با گفتن جمله‌های به ظاهر متفاوت و همگی با این معنای مشترک که من می‌توانم تغییری عمیق در خودم ایجاد کنم و این فقط خودم هستم که می‌دانم که این تغییر به چه معناست، اقدام به درآوردن لباس‌هایشان می‌کنند، البته نکته جالب توجه این است که در این میان فراهانی تنها بازیگر زنی است که عضوی از بدنش را به معرض نمایش می‌گذارد.

 




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

عکس های منتشر شده از تجاوز متخصص بیهوشی به دختران در بیمارستان اصفهان !!

دخترانی که برای عمل زیبایی بینی به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان مراجعه می کردند، پس از عمل متوجه می شدند که بکارت خود را از دست داده اند. به دنبال شکایت این دختران به نیروی انتظامی اصفهان، نیروی انتظامی دوربین مداربسته ای را به صورت نا محسوس در اتاق عمل قرار داد و مشخص شد که پزشک بیهوشی این عمل زشت را با این دختران انجام داده است.
عکس های منتشر شده از این اتفاق شرم آور به قدری تکان دهنده است که تنها یک عکس از این عمل قبیحانه منتشر شده است.

 




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

بازیگران معروف و سرشناس سینما (+عكس)

 


بازیگران معروف و سرشناس سینما (+عكس)
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

داستان‌های باورنكردنی!
 
 
داستان‌های باورنكردنی!
برای این كه بیشتر صحنه‌ها جولی را به عنوان یك آدم باورنكردنی و دیوانه كه با مرگ مبارزه می‌كند، تحسین می‌كند وقتی پای اكشن‌هایی با چنین شخصیت‌هایی وسط بیاید، آنجلینا جولی همتایی در این نوع سینما و...
درباره تریلر جاسوسی «سالت»
 
 
خلاصه داستان...
 
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 


عکس های جدید و زیبا از امین حیایی

 

عكس هاي جديد و زيبا از امين حيايي

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

یه داستان خیلی باحال پیدا كردم و واستون گذاشتم.عجیب ولی واقعی.

 

 

 

برو تو ادامه مطلب ...

زن جوان وقتی پس از ماهها آزار واذیت توسط جن ها ناچارشد تن به خواسته های آنها بدهدو با چشمانی اشکبار در دادگاه کرج حاضر شد. این زن و شوهر جوان پس از چند سال زندگی برای اینکه زن جوان از شکنجه ها و آزار واذیت جن ها نجات یابد طلاق گرفت . 21 تیر ماه سال 1383 زن وشوهر جوانی در شعبه 17 دادگاه خانواده کرج حاضر شدند و درخواست شان را برای طلاق توافقی به قاضی اکبر طالبی اعلام کردند . شوهر 33 ساله این زن به قاضی گفت :...

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

رضاخان 11 و به روایتی12 فرزند داشت که نخستین پسرش ، محمدرضا بعد از او به سلطنت رسید. محمدرضا پس از فرار از ایران و سقوط رژیمش،به سرعت تنها شد و سران رژیمهای مصر و اردن و مغرب و مقامات امریکا دست از حمایتش برداشتند. او در سال 1359به دنبال گذراندن دوره سخت بیماری سرطان، دهها میلیارد سرمایه هایی را که از ایران برده بودبرای خانواده اش باقی گذاشت.

 سرنوشت دیگر برادران وخواهران تنی و ناتنی محمدرضا نیز خالی از عبرت نیست.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا